poniedziałek, 1 lutego 2016

2.

Witajcie Kochani,

Co u Was słychać? Jaka u Was pogoda? Bo u mnie szaro, buro, ponuro i cały dzień mżawi.. Jedno pozytywne, że nie jest tak zimno. Moje wyjście z domu ograniczam do sytuacji, które naprawdę tego wymagają. Jestem po ciężkich egzaminach na uczelni, czuję się połamana, zmęczona, niewyspana i przeziębiona, zapewne przez te pół nocy, podczas której zamiast spać, to poświęciłam swoją regeneracje na naukę.. Jedno szczęście, że już najgorsze chyba za mną. Mam jednak taką nadzieje. Chciałam dzisiaj wyskoczyć na fotki, ale pogoda niestety nie dopisała.


Za kilka dni postanowiłam w końcu rozjaśnić włosy. Zabieg ten będzie wykonywany z koniecznością, OLAPLEX lub ESLABLONDEXX. Za długo regenerowałam swoje włosy, aby znowu je zniszczyć. A uwierzcie, jeszcze 4 / 5 miesięcy moje włosy były wielką TRAGEDIĄ, całe sianowate, puszącze się, szorstkie, suche.. Jednak ciężko mi zdecydować ,którą alternatywę wybrać???



OLAPLEX



Pamiętacie zmianę włosów Kim Kardashian? Został wyko­nany wła­śnie w sys­temie pie­lę­gna­cji wło­sów Ola­plex, dzięki czemu far­bu­jąc włosy z kru­czo­czar­nych na jasny blond, nie ule­gły one znisz­cze­niu. Olaplex jest zabiegiem regenerującym włosy, które uległy zniszczeniu po koloryzacji, rozjaśnianiu czy trwałej ondukcji.




ESLABLONDEXX






Zatem ELABLONDEXX to system 3 synergicznych produktów , które zapobiegają powstawaniu wszelkich uszkodzeń, niczym te jeszcze mogą pojawić się.
Produkty zostały stworzone by chronić włosy podczas wszelkich zabiegów chemicznych, jak również by utrzymać zdrowe włosy w międzyczasie.





A co Wy o tym sądzicie ?
Może któraś z Was podjęła się tym zabiegom i dzięki temu doświadczeniu wie, czy są one warte uwagi ? Czekam na Wasze porady!! :) 









Buziaki :*
love, C. 







35 komentarzy:

  1. Myślałam nad olaplex, bo podobno włosy są takie gładziutkie i zdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad olapexem ale podobno efekt jest tylko do momentu umycia :/
    Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że dużo osób poleca właśnie olaplex ale sama nw jak sie srawdza ;3
    Zapraszam do nas---> http://alohakm14.blogspot.com/2016/01/wyloguj-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O Olaplex słyszałam i podobno daje świetne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ze komentarz;) będę zaglądała ;)
    dodaj gażdżet z obserwatorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sprawa, pierwszy raz o tym słyszę. Będę do Ciebie zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic products!
    Have a lovely day,
    kisses

    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również słyszałam o zabiegach Olaplex i o tym jakie są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o olaplex słyszałam i czytałam, sama chętnie bym się pokusiła.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt:) również Cie obserwuje:)
    powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie słyszałam o olaplex

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja farbuję z Olaplexem i jestem bardzo zadowolona, zapraszam po więcej info tutaj:http://gosiawizaz.blogspot.com/2015/12/moja-metamorfoza-olaplex-girlactik.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie farbowałam włosów tymi kosmetykami ale jak już będę to robić to sobie przypomnę tego posta :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja rozjaśniam włosy sprayem:D powodzenia w pisainu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga, jest rewelacyjny ! :)
    Oby tak dalej :*

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też rozjaśniałam i mam siano ;( u mnie w krk ten olaplex jest mega drogi przynajmniej póki :( co w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam wiele pozytywnych opinii o olaplex. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o olaplex. Mi nie jest on potrzebny, ale jeśli już czegoś używać to tylko jego :)

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę powodzenia w blogowaniu
    też zaczynam
    zapraszam ;)
    http://classic-kitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. olaplex jest znany mi tylko ze slyszenia - narazie skupiam sie na pieleganacji niechce eksperymentowac
    zapraszam do odwiedzin :)
    blorka

    OdpowiedzUsuń
  22. I've heard awesome things about this! Thanks for sharing
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, za to moja mama robi to często i nigdy nie miała ich zniszczonych. Myślę, że to trochę wpływ genów. Moja mama farbuje, ja suszę, często zapominam ich poczesać, a ostatni raz podcinałam około półtora roku temu. Wiem, wiem... aż wstyd się przyznać. Jednak obie nie mamy z włosami najmniejszych problemów. Wyglądają po prostu świetnie ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie akurat pogoda wiosenna :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja słyszałam tylko o olaplex, coś w tym musi być :) u mnie odkąd założyłam bloga i robię fotki na każdych zdjęciach wieje tak silny wiatr, że ciężko okiełznać włosy żeby ładnie wyszły na zdjęciu co z resztą możesz zobaczyć u mnie w każdym poście :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam gdzieś o tym ;) ale chwilowo nie zamierzam farbować włosów

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny wpis, będziemy musiały wypróbować te produkty:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie słyszalam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o te produkty, ale bardzo dużo pozytywnych słów słyszałam o Olaplexie i chyba to własnie na niego bym się zdecydowała ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też słyszałam dużo dobrego o olaplex, ale nie miałam z nim styczności. Póki co skupiam się na zapuszczaniu zdrowych (w miarę moich możliwości) włosów. :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsza opcja jest rewelacyjna!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń